نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5201
-
الف
+

استقبال گسترده از فلم جدید «سلمان خان» و سیلی خوردن بادیگاردش جنجال آفرین شد

«بهارت» جدیدترین فلم «سلمان خان» با اقبال بالای مخاطبان روبه رو شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم سینمایی «Bharat» جدیدترین فلم «سلمان خان» به کارگردانی «علی عباس ظفر» که از مهم‌ترین و پرانتظارترین کارهای امسال بالیوود نیز محسوب می‌شود ، در اولین روز اکران خود توانست لقب هفتمین فلم پرفروش تاریخ را کسب کند.

فلم «بهارت» با نقش آفرینی «جکی شروف» و «سلمان خان» بازیگران پرآوازه سینمای هند در تاریخ 4 جون 2019 همزمان با عیدفطر سال روان به نمایش گذاشته شد.

چندی پیش ویدیویی از مراسم رونمایی این فلم با حضور «سلمان خان» به نشر رسید که لحظه سیلی زدن این بازیگر معروف بالیوود را به یکی از بادیگاردهایش به تصویر کشید.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که در حالی که طرفداران «سلمان خان» در مقابل ساختمان محل نمایش فلم جمع شده بودند و با دیدن او ابراز احساسات می کردند ناگهان یکی از بادیگارد‌های «سلمان خان» ظاهرا با یکی از طرفدار او بدرفتاری می‌کند که در مقابل «سلمان خان» در میان جمعیت انبوه عصبانی شده و یکی سیلی به صورت بادیگارد خود می‌زند.

فلم سینمایی «بهارت» یک اثر درام اکشن است که «جکی شروف» بازیگر کهنه کار سینمای بالیوود به عنوان پدر «سلمان خان» در این فلم به ایفای نقش می پردازد.

رابطه خوب و زیبای پدر و پسر در این فلم نمایش داده خواهد شد و به همین دلیل «جکی شروف» برای ایفای نقش پدر «سلمان خان» انتخاب شده است.

 

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

تریلر فلم «بهارات» با نقش آفرینی «سلمان خان» نشر شد

دلیل مجرد ماندن «سلمان خان» سوپراستار سینمای هند

«سلمان خان» راهی محکمه می شود/ آیا خان بالیوود دوباره به محبس بازمی گردد؟

تصاویر کم تر دیده از جدیدترین فلم «سلمان خان»

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر